Visita al Celler Collbaix (Projecte 7 2n, “L’essència mediterrànea”)

VISITA AL CELLER COLLBAIX

per Berta Moya (2n d’ESO, Pla d’Acció “Periodistes de la SINS”)

El passat divendres 18 de maig els alumnes de 2n d’ESO van visitar el Celler Collbaix. Els hi van explicar el procés del vi des de la vinya fins a l’ampolla. Els alumnes es van dividir en dos grups. Mentre que un grup estava a dintre del celler els altres estaven a les vinyes i a les oliveres. Allà els hi van explicar la diferència que hi havia entre les vinyes que ells plantaven que eren més ecològiques de les que altres empreses tenen. El segon grup el van portar per un recorregut pel celler on els hi van explicar tot el treball de la maquinària fins arribar a l’embotellatge, passant per l’àrea de les ampolles que estan en reserva. Va ser una sortida on els alumnes van poder ampliar el seu coneixement del vi ja que els ajudarà a poder assolir el projecte 7, “L’essència mediterrànea”.