Proves Cangur: Matemàtiques en forma de concurs

Durant aquest curs escolar de forma voluntària,  alumnes amb interès a les matemàtiques han participat a la Prova Cangur, la qual consisteix en resoldre de forma individualment  20 qüestions tipus test (de 3, 4 i 5 punts) de caire enigmàtic matemàtic.

Dels participants de 1r d’ESO han destacat per la seva classificació: Jonas Serra i Nastopka (3,18%), Lluc Atzet i Riudor (6,72%) i Jan Carrera Sagues (10, 72%). Dels participants de 2n d’ESO han destacat per la seva classificació: Ada Vilalta Badal (21,57%) i Dani Pellicer Lamas (22,56%). Dels de de 3r d’ESO ha destacat per la seva classificació: Bernat Casajuana Suarez (11,65%). I finalment dels de 4t d’ESO ha destacat per la seva classificació: Paula Ojer Puig (21,93%).

També durant aquest curs escolar 2 grups d’alumnes (de 7 alumnes cadascun) de 2n i 3r d’ESO van participar a la Copa Cangur, la qual consisteix en resoldre de forma cooperativa una sèrie  de problemes, aquesta prova va molt en consonància en la nostra forma de treballar.

Aquesta setmana (18-22 de juny) hem fet el repartiment dels diplomes de participació a la Prova Cangur que ens ha enviat la Societat Catalana de Matemàtiques.