Projecte COMÈNIUS

Els propers 21-25 de gener de 2015 tindrà lloc a la SINS Cardener la trobada del Projecte Comènius que sota el títol Creating Intelligent Movements desenvoluparà, en grups internacionals, un projecte tècnic. En aquest cas el projecte que desenvoluparan té a veure amb les lleis de Newton, fonaments de pneumàtica i el disseny i construcció de coets per aplicar aquestes lleis i fonaments.

La llengua de comunicació és l’anglès, pel que el nostre alumnat haurà de posar en joc els seus coneixements per comunicar-se i fer possible la finalització de l’objecte. Per aprofundir el treball i afavorir situacions que permetin l’ús de l’anglès també s’estableix un programa d’activitats paral·lel al que es fa a l’aula.

La trobada finalitzarà amb una competició entre els diferents equips internacionals. Una de les competicions té a veure amb la comunicació i la gestió del grup, mentre que l’altre està més relacionat amb el funcionament de l’objecte que es realitzarà.

Així, durant aquests dies l’alumnat podrà descobrir alguns dels racons de la comarca, com ara Montserrat, i la capital del país, Barcelona. A banda de les visites l’alumnat que ens visita conviurà durant aquests dies amb les famílies de l’alumnat que els acull. Durant el mes de maig el nostre alumnat viatjarà a Moers (Alemanya) per acabar el projecte.

Aquest projecte compta amb el finançament de:EAC_Logo