L’Erasmus+ a la premsa italiana

El diari italià Corriere Adriatico es va fer ressò el passat dimecres 10 de maig de l’intercanvi d’Erasmus+ en el que la setmana passada varem participar conjuntament amb alumnes d’Holanda, Alemanya i Itàlia a l’Institut Galilei de la ciutat de Jesi (Itàlia). L’objectiu d’aquest programa és establir vincles entre joves estudiants vinguts de diferents pobles europeus, i fomentar el treball cooperatiu entre ells, i a  nivell didàctic la fita és crear jocs de taula tot integrant diferents Apps per a mòbil que també dissenyen els propis alumnes. El portal italià Leggopassword.it també s’ha fet ressò de l’intercanvi.

Leggopassword.it, 9 de maig de 2017. http://www.leggopassword.it/al-galilei-il-trentennale-del-progetto-erasmus-con-studenti-e-docenti-provenienti-da-germania-spagna-olanda-e-svezia/

Corriere Adriatico, 10 de maig de 2017.

SINS_Cardener_Erasmus_Maig_2017_Jesi