La SINS Cardener, un centre OPTIMISTA!

La SINS Cardener participarà la setmana del 27 al 31 d’octubre al programa de Catalunya Ràdio conduit per Sergi Vives i Manu Guix “Els Optimistes“. Segons la mateixa web del programa: «Els Optimistes és un concurs que vol arribar a tots els punts del territori per fer competir les escoles de secundària de Catalunya. Sergi Vives i Manu Guix encapçalen un equip que farà sortir a la pissarra els alumnes… i també els professors!!! Tot el projecte educatiu haurà de demostrar la seva vàlua per aconseguir un equipament setmanal necessari per al centre. Portem l’optimisme als Instituts!
Preguntes d’actualitat, proves sobre les matèries escolars, qüestions de cultura general, anècdotes increïbles i sobretot molt bon humor ompliran els migdies de Catalunya Ràdio, en un programa on l’audiència també hi té molt a dir. A més, sentirem com va ser l’etapa escolar dels personatges més coneguts.»