Delegats/des en 3D

3D és un projecte que pretén fomentar la cultura participativa dins dels centres educatius a través del desenvolupament d’un projecte concret escollit pel propi alumnat i implementat de forma participativa.

Els alumnes, a través de la figura del delegat/a de classe i amb el suport del tutor/a,  han de portar a terme un projecte que els implicarà organitzar-se, assumir tasques i prendre decisions de forma conjunta al llarg del curs.

Com a cloenda del programa,  els nostres delegats i delegades van assistir a l’ acte de reconeixement del programa “Delegats i delegades en 3D” de foment de la participació als instituts. Aquest es va celebrar a Vilanova i la Geltrú i va estar organitzat per la Direcció General de Juventut del departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Aquí us deixem l’enllaç de la nota de premsa de la Generalitat de Catalunya:

Delegats i delegades en 3D