Clàudia Morilla passa a les finals dels Jocs Florals de Catalunya

Va ser premiada amb el primer premi en la fase territorial (Catalunya Central) dels Jocs Florals , amb la seva obra “Metall Vermell”

per Jonas Serra Nastopka (1r d’ESO, Pla d’Acció “Periodistes de la SINS”)

El passat dia 18 de Maig, a l’espai cultural “Les Faixes” de Moià, es van entregar els premis dels guanyadors de la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya. L’acte es va obrir amb un discurs de benvinguda de Dionís Guiteras i Rubio, alcalde de Moià. Tot seguit, Lluís Cerarols, professor, escriptor i director dels Serveis Territorials de Cultura de la Catalunya Central va fer un parlament anomenat “Cultura i Progrés”. Després, el jove duet Jo Jet i Maria Ribot, van representar tres cançons composades per ells mateixos amb una veu i una guitarra. Tot seguit es va llegir el veredicte i es va procedir al lliurament de guardons. El jutjat d’aquesta fase es componia per: Llorenç Capdevila, Jordi Estrada; Flora Grané, Isabel Montoro, Jaume Serra i Joan Vilamala.

L’alumne de 3er d’ESO de la SINS Cardener Clàudia Morilla va guanyar el primer premi en la categoria de prosa amb la seva obra “Metall vermell”. En el moment de l’entrega es trobava a Alemanya fent una residència de 2 mesos a l’Institut HR-Gesamtschule de Moers, amb el que participem en el programa Erasmus +. Per aquest motiu l’alumna Iris Alsina va ser qui va llegir l’escrit de la Clàudia, i va pujar a recollir el premi la seva mare. El proper 16 de juny a l’Institut Nacional d’Educació Física de Barcelona es farà l’acte de lliurament dels Jocs Florals de tot Catalunya.