1rs Jocs Florals de la SINS Cardener! Oberts a tota la comunitat educativa! Participa-hi!

Benvolgudes/ts,

Us emplacem a totes i tots a que participeu en la primera convocatòria dels Jocs Florals Escolars de la SINS CardenerAquesta s’adreça a tota la comunitat educativa amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita i audiovisual de l’alumnat i de tots els membres de la comunitat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Les modalitats són:

A. Concurs literari.

B. Concurs de Creació audiovisual o conte audiovisual i il·lustrat.

C. Concurs de Fotografia matemàtica.

Les categories establertes són les següents:

•  Alumnat de 1r i 2n d’ESO.

• Alumnat de 3r i 4t d’ESO.

• Famílies, professorat i PAS

• El jurat seleccionarà tres treballs per categoria i modalitat.

• El veredicte dels jurats i el lliurament de guardons tindran lloc el dia 23 d’abril a les 13:20h. en els actes dels 1rs Jocs Florals de la SINS Cardener.

• Els premis consisteixen en:

• 1r Premi. dues entrades pel Kursaal (en funció de la programació).

• 2n Premi: un llibre  o lot de material plàstic

• 3r Premi: material plàstic

Us adjuntem les BASES dels tres concursos.
Esperem les vostres creacions!