Vols formar part de la TRIBU? #SINSTribe

La SINS Cardener hem començat recentment el projecte #AgileSinsTribe. La idea és fruit de la col·laboració entre l’empresa Inn-Be i la SINS Cardener. L’empresa Inn-be, @innBecom, està especialitzada en crear equips i comunitats que es fonamentin en el grup, en la cooperació, l’esforç i la superació. Com podeu trobar en el seu twitter, “en inn-Be trabajamos para conseguir la #excelencia en la #educación y aumentar su valor para la #sociedad”.

La #SINSTribe pretèn fer créixer en l’alumnat l’esperit de formar part d’un grup, i així treballar tots en un mateix sentit tot i ser conscients i respectar la diversitat que representem cadascú dels membres de la comunitat. Aquest projecte és formatiu i creatiu tant pels alumnes com pels professors, que també participen d’unes sessions per treballar els valors del projecte educatiu i intentar definir el futur proper. Progressivament el cercle tribal s’anirà obrint a famílies i resta de la societat. Vols formar part de la #SINSTribe?