Un Sant Jordi d’emocions i musicals!!

El passat dilluns 24 d’abril varem celebrar l’acte de Sant Jordi de la SINS Cardener a l’Espai Polivalent de l’Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada. En aquest varen actuar-hi alumnes de tots els nivells i de diferents Tallers i Llenguatges. Així, el grup del Taller d’Expressió Corporal i Comunicació, liderats per la Paqui Borjas, varen representar un fragment de l’obra “Colors”. També varem poder gaudir dels grups del Llenguatge de Teatre, liderats per la Montse Casanovas, que varen representar un fragment d’Scaramouche, varen fer una peça de percussió rítmica amb gots, i l’alumna Olaria Palomares va fer un espectacle de dansa amb la cançó “Beauty is pain”. Un grup d’alumnes de 1r varen representar una peça amb malabars. Com a bona diada literària, no va faltar la poesia de Vicent Andrés Estellés i Fondo Flamenco, i una reinterpretació de la llegenda de Sant Jordi. Els alumnes del Taller d’Escriptura Creativa, amb la professora Sònia Moya, van presentar l’obra “Me lo quitan de las manos”, una crítica al consumisme irreflexiu de Sant Jordi i la poca atenció que reben els llibres de poesia a la nostra societat. L’alumne de 4t, Soulaiman Rachdani, va fer una mostra del seu domini de l’estil de rap free style, i finalment, per acabar, els alumnes de la SINS Band van interpretar les cançons “M’aclame a tu” d’Ovidi Montllor, i “Maneras de vivir” del mític Rosendo. Un gran assortiment d’emocions, música i poesia!