Un projecte de 4t entorn la convivència

IMG_20160505_104721

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO acaben el curs fent un projecte sobre la convivència al centre. Fruit d’una assemblea amb tot el grup de 4t d’ESO va sorgir la necessitat d’ells mateixos de treballar diferents aspectes de què vol dir conviure i què fer per conviure millor i van proposar de fer aquesta recerca i pautes d’actuació en l’últim projecte que els queda de curs.
Constarà de cinc etapes: el sentir, l’ imaginar, l’ actuar, el compartir i l’evoluar.
Ara mateix es troben a l’etapa de l’imaginar, on estan posant en comú tot el que els ressona al voltant de la paraula convivència i a la vegada posant ordre per tal d’escollir la línia de treball.