Un llop entra a la SINS!

lupus_01L’alumnat de 1r d’ESO, en el projecte “A l’entorn de la Mediterrània” han estat treballant l’entorn natural del municipi i han pres consciència de la necessitat de preservar l’espai natural i les espècies que contenen, a més a més d’impulsar el seu esperit científic. Així, en el treball que es desenvolupa en aquest projecte els alumnes han estat fent sortides a l’entorn immediat del centre fent observació, identificació i catalogació d’espècies vegetals, especialment, estudi de la geologia i cercar rastres de mamífers. També s’ha identificat i analitzat el impacte humà que exercim en aquest entorn.

És en el context de tota aquesta activitat que el passat divendres 13 de març la SINS Cardener, aprofitant l’activitat “Apropa’t al món del llop”, va rebre la visita d’un personatge molt interessant i sorprenent, la Lupus. La Lupus és una femella de llop ibèric, provinent de SIGNATUS, Centre de divulgació i estudi del llop Can Lletres (www.signatus.cat).

SONY DSC

Des de fa 14 anys SIGNATUS ha estat desenvolupant diferents iniciatives per tal de difondre la vida i costums d’aquest gran predador trencant estereotips i mites amb la finalitat de conscienciar i sensibilitzar sobre la importància de la seva conservació.