Hands on! Les basses en la fase final!

Ja fa prop de cinc mesos quan començar a fer les primeres feines de construcció de les basses després d’haver fer la proposta, disseny i replantejament. En aquest temps hem estat molts els alumnes i les alumnes que hi hem participat per arribar a aconseguir el resultat que ara ja estem veient.

Durant tot aquest procés hem viscut moments de cansament, de presa, nervis, alumnat que no hi podia participar i que aprofitava tot moment per poder venir i ser-hi… però ens ha estat molt útil. Ens ha servit, sobretot, per veure que sovint moltes de les coses que fem no estan regides per la presa, que ens cal paciència i saber quin és el nostre objectiu, que cal treballar de valent per aconseguir una cosa i que sobretot cal un treball en col·laboració per fer que tot es pugui fer.

Ara que aquestes basses ja estan en funcionament ens permetran, en propers cursos, poder estudiar habitats aquàtics, el cicle de l’aigua així com especies de flora i fauna que viuen en espais humits.