2n Premi Escuelas para la Sociedad Digital

Fa uns dies us vam comunicar que vam ser escollits finalistes als Premios Escuelas para la Sociedad Digital, de la Fundación Telefónica,i que havíem de defensar la nostra candidatura a València el passat 21 de novembre. Doncs ja us podem informar que el resultat de tot el procés ha conduït a que ens concedixin el 2n Premi, de la Categoria II d’instituts públics. Això vol dir, a banda del reconeixement a la feina que venim fent i la valoració de tot aquest treball conjunt, que rebrem una aportació econòmica valorada en 4000€. Felicitem també al centre guanyador, IES Cartima (Cártama, Málaga), així com a la resta de projectes finalistes. Podeu veure més informació sobre la resta de projectes en els següents enllaços:

CPI O Cruce (Cerceda –A Coruña)
Secció d’institut Cardener (SINS Cardener) (Sant Joan de Vilatorrada, Barcelona)
IES As Barxas (Moaña, Pontevedra)
IES Cartima (Cártama, Málaga)

Aprofitem la ocasió per felicitar-nos a tots i totes donat que aquest és un premi i un valor col·lectiu. Esperem que aquest moment el puguem gaudir tots plegats i ens ajudi a fer encara més gran la nostra comunitat.

escuelas-banner-730x390 logo_ft