Recorda, el 27.11.2014 has de votar!

Eleccions_Consell_EscolarRecordeu, aquest dijous dia 27 de novembre tenim un deure amb el centre. I és que tindrà lloc les eleccions als diferents sectors representats al Consell Escolar. És important que recordem que les eleccions són cada dos anys i que les persones que escollim tenen l’encàrrec de representar-nos i dur la nostra veu al Consell Escolar, què és l’òrgan més important de tots els centres educatius.

Les persones candidates per al Sector de Pares i Mares són Les persones candidates per al Sector de l’Alumnat
Marta Esquius (mare del Guillem i la Júlia López de 1r d’ESO)

Ernest Suñol (Pare de la Maria Suñol de 1r d’ESO)

Florenci Riera (Pare de l’Alba Riera de 3r d’ESO)

Les votacions del sector pares i mares serà de 12 a 16h

Georgiana Cosma (3r ESO)

Alba Riera (3r ESO)

Aleix Estany (3r ESO)

Les votacions del sector alumnat serà de 10,45 a 11,45h

Recordeu, ara toca votar els nostres representants!! Participa! És un deure!