Lliurament del Premi Fundación Telefónica

Els passats 16 i 17 de març varem rebre el Premi “Escuelas para la Sociedad Digital” de la Fundación Telefónica. El 16 es va fer l’Acte de Lliurament de premis a Madrid amb la participació de tots els centres premiats de l’Estat, i el 17 es va fer la gala a Barcelona amb la participació dels 3 centres catalans premiats: l’Escola Sadako, l’Escola Virolai i la SINS Cardener. Aquest Premi ha estat un gran reconeixement al treball diari que fem entre tots a la SINS Cardener. Un pas més endavant! I una experiència inolvidable!

Us compartim un recull de fotos i vídeos de les dues gales.

FOTOGRAFIES – Acte a MADRID (16/03/2016)

VÍDEO – Acte a MADRID (16/03/2016)

FOTOGRAFIES – Acte a BARCELONA (17/03/2016)

VÍDEO – Acte a BARCELONA (17/03/2016)