Carles Roch i Pau Pons, 1r Premi a la Fira del Jove Emprenedor

Els alumnes de 4t Carles Roch i Pau Pons han guanyat el 1r Premi a la V Fira del Jove Emprenedor de la Catalunya Central celebrada el diumenge passat a Cardona. Aquests dos alumnes emprenedors varen presentar el seu Projecte “iQuarium”, un aquari del futur amb el què a través d’una app per a mòbil es pot controlar la il·luminació, la velocitat del filtre, la temperatura de l’aigua i el menjar de l’aquari via internet des de qualsevol lloc del món. El projecte s’endinsa, doncs, en les noves tecnologies del que s’anomena l’internet de les coses. Aquest aquari l’han estat desenvolupant durant el Projecte “Towards my Project”, projecte propi que desenvolupen tots els alumnes de 4t de la SINS. Moltes felicitats Carles i Pau! Endavant entrepeneurs!