Inici de curs 2017 – 2018

Benvolgudes famílies, el curs escolar a l’Institut El Bruc s’iniciarà el proper dimarts 12 de setembre. L’entrada a l’institut serà de forma esglaonada seguint els horaris següents:

Horari Curs
9.15 a 14.45 h 1r ESO
10.35 a 14.45 h 2n ESO
11.35 a 14.45 h 3r i 4t ESO

Els alumnes seran rebuts pels seus tutors i l’equip directiu de l’institut. Aprofitarem per donar-los la informació del grup que els correspondrà, l’horari, les matèries i el professorat que hi ha el centre. També aprofitarem per explicar-los el funcionament de l’institut.

A mig matí, els alumnes ja faran classe normal.

Recomanem que portin gorra i aigua per a l’hora del pati.

Per últim, informar-vos que l’entrada a l’institut serà des de la porta que dóna accés al pàrquing de la Casa Nova.