Partit de rugbi – 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir de la celebració d’un partit de cloenda de la part de rugbi dins la matèria d’educació física. Els alumnes van disputar el partit al camp municipal d’esports de Riells i Viabrea.
Volem donar les gràcies a l’Associació de… Llegeix més»

Butlletins de notes 2a avaluació

Benvolgudes famílies, us informem que els butlletins de notes de la segona avaluació del curs 2017 – 2018 seran rebuts pels alumnes el proper dia 23 de març.
Cal que siguin firmats i retornats quan es reprenguin les classes el proper 3 d’abril.
Moltes gràcies.
Equip directiu
Institut El… Llegeix més»

Activitats de Nadal

Enguany, l’Institut El Bruc també ha rebut les festes de Nadal amb diferents activitats pels alumnes: elaboració de manualitats nadalenques, elaboració de mandales, elaboració d’elements decoratius nadalencs, taller de zumba, taller d’slackline, taller d’escacs i resolució d’enigmes matemàtics.
La darrera activitat que es va… Llegeix més»

Informació sobre el dia 22 de desembre

Benvolgudes famílies,
Aquest proper divendres dia 22 de desembre l’horari de l’institut serà el següent:

De 8:15 a 12:30h
Al llarg del matí els/les vostres fills/es realitzaran tallers de Nadal.

En nom de tot el professorat i del personal PAS del centre aprofitem per desitjar-vos unes boniques festes de… Llegeix més»