Horari dia 22 de juny

Benvolgudes famílies,
Recordar-vos que el proper divendres (22 de juny), darrer dia de curs, l’horari serà el següent: de 8:15 a 12:30 hores.
Aprofitem per desitjar-vos, de part de tot el claustre i el personal del PAS, que passeu un molt bon estiu!

Atentament,

Equip… Llegeix més»

Recollida de butlletins de notes.

RECOLLIDA DE BUTLLETINS
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dia 27 de juny, de 9:15 a 13:30 hores, al centre, es donaran els butlletins amb les notes de la 3a avaluació i de la final ordinària, així com el resguard del títol per l’alumnat de 4t… Llegeix més»

Sant Jordi 2018