Llistat de llibres de lectura i text

Curs 2016-2017

Llibres de text: Les famílies que s’han adherit al programa de sociabilització de llibres, se’ls hi facilitaran des de l’Institut.

Llibres de lectura: No cal que els compreu ja. Els professors us informaran de quins llibres comprar quan iniciem el curs.

Criteris d’avaluació i recuperació de les matèries.
nouProjecte Educatiu de Centre (PEC)
nouNormes d’organització i funcionament de centre 2016-2017

Preinscripcions 2017-2018

DATES: del 23 de març al 4 d’abril (ambdós inclosos)

nou

HORARI: de 8.20 a 14.15 hores

Adreçar-se a la consergeria del centre

Documentació a presentar (clicar aquí)

Criteris de prioritat (clicar aquí)

Sol·licitud de preinscripció (clicar aquí per descarregar i imprimir)

18 de març – Portes obertes

Aquest passat dissabte, 18 de març, la SIN El Bruc ha celebrat la seva jornada de portes obertes. A les 11,30 hores els pares, familiars i alumnes podien visitar les instal·lacions del centre acompanyats pels membres de l’equip directiu.
Volem donar… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Com cada any, s’acosta la preinscripció dels alumnes als diferents centres de Catalunya. Enguany, el període de preinscripció a Educació Secundària és del 23 de març al 4 d’abril, ambdós inclosos. És per això que la SIN El Bruc farà una jornada de portes obertes… Llegeix més»

Concurs “Apilo XII”

La normativa europea i estatal estableix que a partir de l’any 2015 s’ha de recollir un 45% de les piles i acumuladors portàtils que surten al mercat. Actualment a Catalunya només recollim el 34%. Per tant, per complir amb la normativa hem d’incrementar la recollida selectiva de piles de forma significativa.
Per aquest motiu, el nostre Institut participa de nou al concurs “Apilo XII“. Animeu-vos, porteu les piles esgotades al nostre contenidor i millorem entre tots el medi ambient!

ApiloPosterEscola

Tallers de Nadal 2016

Les famílies que ho desitgin poden disposar d’un enllaç per veure les fotografies dels diferents tallers que es van realitzar el 22 de desembre de 2016. Va ser una jornada molt profitosa, on cada alumne va poder triar el taller, des dels videojocs fins als… Llegeix més»

Sortida a Ullastret

El passat dia 30 de novembre els alumnes de 1r d’ESO varen visitar el jaciment ibèric d’Ullastret, el més gran de Catalunya. La sortida va incloure una visita guiada pel jaciment i un taller de tissatge.
El conjunt arqueològic d’Ullastret, situat a la comarca del Baix… Llegeix més»