Llistat de llibres de lectura i text

Curs 2016-2017

Llibres de text: Les famílies que s’han adherit al programa de sociabilització de llibres, se’ls hi facilitaran des de l’Institut.

Llibres de lectura: No cal que els compreu ja. Els professors us informaran de quins llibres comprar quan iniciem el curs.

Criteris d’avaluació i recuperació de les matèries.
nouProjecte Educatiu de Centre (PEC)
nouNormes d’organització i funcionament de centre 2016-2017
nou

Preinscripcions 2017-2018

Publicació de llistes amb el barem definitiu i ordenat per puntuació (al tauler d’anuncis de l’institut)

Adreçar-se a la consergeria del centre

2 de juny de 2017: Publicació de la llista d’alumnes admesos

Sant Jordi 2017

El divendres 21 d’abril, la SIN El Bruc va celebrar Sant Jordi. Els alumnes van poder gaudir de diferents tallers: punts de llibre, pots de sal de colors, mandales, roses de paper i escriptura amb robots.
Un cop acabats els tallers, els alumnes es van reunir… Llegeix més»

Sortida al Món Sant Benet

El passat 18 d’abril els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un taller de gastronomia al centre Alicia, ubicat al monestir de Sant Benet de Bages dins el municipi de Navarcles i la comarca del Bages.

Visita guiada dels alumnes de 4t d’ESO a l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”

El dimecres 5 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Casa Nova per visitar l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”, una interessant mostra sobre l’exili i la deportació de les dones republicanes. La presentació i les explicacions de l’exposició foren a càrrec del… Llegeix més»

Fòrum d’Escoles Verdes.

El dijous 30 de març els delegats verds i els professors dinamitzadors, com a representants de l’Institut, van assistir al Fòrum d’Escoles Verdes celebrat a la Casa de Cultura de Girona. Professorat i alumnat van compartir amb companys i companyes d’altres centres educatius les actuacions… Llegeix més»

18 de març – Portes obertes

Aquest passat dissabte, 18 de març, la SIN El Bruc ha celebrat la seva jornada de portes obertes. A les 11,30 hores els pares, familiars i alumnes podien visitar les instal·lacions del centre acompanyats pels membres de l’equip directiu.
Volem donar… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Com cada any, s’acosta la preinscripció dels alumnes als diferents centres de Catalunya. Enguany, el període de preinscripció a Educació Secundària és del 23 de març al 4 d’abril, ambdós inclosos. És per això que la SIN El Bruc farà una jornada de portes obertes… Llegeix més»