nou

Curs 17 -18

Calendari Escolar

nouLlistat de llibres de lectura i text

Curs 2017-2018

Llibres de text: Les famílies que s’han adherit al programa de socialització de llibres, se’ls hi facilitaran des de l’Institut.

Llibres de lectura: No cal que els compreu ja. Els professors us informaran de quins llibres comprar quan iniciem el curs.

nou

Curs 16 -17

DEURES D’ESTIU CURS 2016 – 2017

Exàmens de recuperació setembre

Final de curs 16 – 17

Recollida de llibres del curs 16 – 17: dies 26 i 27 de juny de les 8.45 h a les 14.00 h. (adreçar-se a la biblioteca del centre).

Entrega de documentació per els alumnes de 4t d’ESO que hagin obtingut el graduat en ESO (historial acadèmic i resguard del títol): a partir del dia 30 de juny de les 9 a les 13 h. (adreçar-se a la consergeria del centre).

Criteris d’avaluació i recuperació de les matèries. 2016 – 2017
Projecte Educatiu de Centre (PEC) 2016 – 2017
Normes d’organització i funcionament de centre 2016-2017

Matrícula 2017-2018

Alumnat admès a 1r d’ESO: del 12 al 16 de juny, ambdós inclosos.

Nou alumnat a 2n, 3r i 4t d’ESO: del 26 al 30 de juny

horari: de 9 a 14 h

Adreçar-se a:

Dimarts i dijous (preferiblement)
Administració
Dilluns, dimecres i divendres
Consergeria

Reunions

Pares d’alumnes de 1r, 2n i 3r ESO –> 28 de juny a les 18.30 h.

Adreçar-se a la consergeria del centre

Acte de Graduació 4t d’ESO

El passat 9 de juny vàrem poder gaudir d’una jornada festiva, ja que va ser l’Acte de Graduació del nostres alumnes de 4t d’ESO. Agraïm als alumnes, les famílies, l’equip docent, l’equip directiu i l’alcalde de Riells i Viabrea la seva col·laboració.

Sant Jordi 2017

El divendres 21 d’abril, la SIN El Bruc va celebrar Sant Jordi. Els alumnes van poder gaudir de diferents tallers: punts de llibre, pots de sal de colors, mandales, roses de paper i escriptura amb robots.
Un cop acabats els tallers, els alumnes es van reunir… Llegeix més»

Sortida al Món Sant Benet

El passat 18 d’abril els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un taller de gastronomia al centre Alicia, ubicat al monestir de Sant Benet de Bages dins el municipi de Navarcles i la comarca del Bages.

Visita guiada dels alumnes de 4t d’ESO a l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”

El dimecres 5 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Casa Nova per visitar l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”, una interessant mostra sobre l’exili i la deportació de les dones republicanes. La presentació i les explicacions de l’exposició foren a càrrec del… Llegeix més»

Fòrum d’Escoles Verdes.

El dijous 30 de març els delegats verds i els professors dinamitzadors, com a representants de l’Institut, van assistir al Fòrum d’Escoles Verdes celebrat a la Casa de Cultura de Girona. Professorat i alumnat van compartir amb companys i companyes d’altres centres educatius les actuacions… Llegeix més»

18 de març – Portes obertes

Aquest passat dissabte, 18 de març, la SIN El Bruc ha celebrat la seva jornada de portes obertes. A les 11,30 hores els pares, familiars i alumnes podien visitar les instal·lacions del centre acompanyats pels membres de l’equip directiu.
Volem donar… Llegeix més»