nou

Curs 17 -18

Calendari Escolar

Inici de les classes

(Cliqueu aquí per veure la informació)

nouLlistat de llibres de lectura i text

Curs 2017-2018

Llibres de text: Les famílies que s’han adherit al programa de socialització de llibres, se’ls hi facilitaran des de l’Institut.

Llibres de lectura: No cal que els compreu ja. Els professors us informaran de quins llibres comprar quan iniciem el curs.

nou

Curs 16 -17

Final de curs 16 – 17

Dates setembre

Exàmens de recuperació 1 i 4 de setembre
Entrega de notes 6 de setembre, de les 9.30 a les 10.30h.
Presentació de reclamacions A partir del 6 de setembre
Resolució de reclamacions 7 de setembre

Retorn de llibres del curs 16 – 17: dies 1 i 4 de setembre de les 8.45 h a les 14.00 h. (adreçar-se a la consergeria del centre).

Entrega de documentació per els alumnes de 4t d’ESO que hagin obtingut el graduat en ESO (historial acadèmic i resguard del títol): a partir del dia 12 de setembre. (adreçar-se a la consergeria del centre).

Criteris d’avaluació i recuperació de les matèries. 2016 – 2017
Projecte Educatiu de Centre (PEC) 2016 – 2017
Normes d’organització i funcionament de centre 2016-2017

Inici de curs 2017 – 2018

Benvolgudes famílies, el curs escolar a l’Institut El Bruc s’iniciarà el proper dimarts 12 de setembre. L’entrada a l’institut serà de forma esglaonada seguint els horaris següents:

Curs

9.15 a 14.45 h
1r ESO

10.35 a 14.45 h
2n ESO

11.35 a 14.45 h
3r i 4t… Llegeix més»

Acte de Graduació 4t d’ESO

El passat 9 de juny vàrem poder gaudir d’una jornada festiva, ja que va ser l’Acte de Graduació del nostres alumnes de 4t d’ESO. Agraïm als alumnes, les famílies, l’equip docent, l’equip directiu i l’alcalde de Riells i Viabrea la seva col·laboració.

Sant Jordi 2017

El divendres 21 d’abril, la SIN El Bruc va celebrar Sant Jordi. Els alumnes van poder gaudir de diferents tallers: punts de llibre, pots de sal de colors, mandales, roses de paper i escriptura amb robots.
Un cop acabats els tallers, els alumnes es van reunir… Llegeix més»

Sortida al Món Sant Benet

El passat 18 d’abril els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un taller de gastronomia al centre Alicia, ubicat al monestir de Sant Benet de Bages dins el municipi de Navarcles i la comarca del Bages.

Visita guiada dels alumnes de 4t d’ESO a l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”

El dimecres 5 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Casa Nova per visitar l’exposició “Republicanes espanyoles a Ravensbrück”, una interessant mostra sobre l’exili i la deportació de les dones republicanes. La presentació i les explicacions de l’exposició foren a càrrec del… Llegeix més»

Fòrum d’Escoles Verdes.

El dijous 30 de març els delegats verds i els professors dinamitzadors, com a representants de l’Institut, van assistir al Fòrum d’Escoles Verdes celebrat a la Casa de Cultura de Girona. Professorat i alumnat van compartir amb companys i companyes d’altres centres educatius les actuacions… Llegeix més»

18 de març – Portes obertes

Aquest passat dissabte, 18 de març, la SIN El Bruc ha celebrat la seva jornada de portes obertes. A les 11,30 hores els pares, familiars i alumnes podien visitar les instal·lacions del centre acompanyats pels membres de l’equip directiu.
Volem donar… Llegeix més»