Propòsits

La singularitat del centre ofereix la possibilitat de plantejar una educació personalitzada vers l’alumnat, tenint en compte les particularitats de cada un i potenciant-les al màxim per aconseguir ciutadans autònoms en el futur, amb competències i valors, i sensibilitzats per col·laborar, respectar i millorar la societat del s.XXI.

La constant del dia a dia és gaudir de la capacitat que tenim d’aprendre, i aprofitar l’entorn i els recursos que ofereix el centre per assolir uns aprenentatges de qualitat.

El fet de compartir espais i projectes transversals (innovació educativa, potenciació de festes populars…) amb l’Escola Vall de Lord, l’altre centre de la vila, permet una bona coordinació entre primària i secundària i facilita el traspàs dels alumnes a la nova etapa. De la mateixa manera, la SI possibilita el traspàs de l’alumnat cap a l’INS Francesc Ribalta amb diferents activitats, de les quals destaca el Camp d’Aprenentatge de 2n d’ESO.