Presentació dinamitzadors

Els dinamitzadors del PCEE us donen la benvinguda al curs 2016-17 i us animen a gaudir practicant esport.

El Pla Català Esport a l’Escola dóna molta responsabilitat als dinamitzadors, potenciant l’autogestió d’activitats fisicoesportives per a tot l’alumnat del centre amb l’acompanyament del coordinador del PCEE. Així doncs, esperem que us animeu a participar i aprengueu dels vostres companys, hi han posat moltes ganes organitzant activitats per a tots vosaltres! Us deixem amb les seves presentacions.

dinamitzadors_1617

Hola em dic Izan i vull fer de dinamitzador perquè m’agraden els nens i em fan sentir bé, i a més m’ajuda a millorar els meus defectes. M’agrada l’esport perquè fa que desconnecti de la vida i només penso en divertim aquell moment i m’oblido dels deures el cole…

Hola jo sóc la Berta, i sóc dinamitzadora de l’esport al meu institut, a Sant Llorenç de Morunys. A mi m’agrada ser dinamitzadora ja que pots desconnectar per uns moments, interactuar amb nens o amb nois i noies de diferents edats. També m’agrada molt, perquè l’esport és una manera de desfugar-te i poder estar amb els amics i gent que els hi fas l’activitat durant una estona i doncs això és bonic de veure-ho, d’anar-hi i de dinamitzar. I també a l’hora de preparar-ho, pots escoltar i dir les teves idees i escoltar les dels altres.

Hola jo sóc la Laia i sóc una de les dinamitzadores per aquest curs. Ho sóc perquè  m’agraden els nens i nenes i l’esport. L’esport m’agrada perquè és divertit i hi ha molts tipus. També fa que desconnectis i que et centris en el que vols. A vegades m’ajuda a decidir perquè a mi em costa molt.

Hola jo sóc l’Anna i sóc dinamitzadora a la SI de Sant Llorenç de Morunys. M’agrada ser dinamitzadora perquè pots muntar activitats i contribuir a fer coses noves a l’institut. Ensenyar esports que no saben els nens i nenes és divertit i motivador.  M’agrada també perquè fas que altres persones aprenguin però tu també aprens moltes coses. També fa que et sentis escoltat ja que pots participar i donar la teva opinió sobre totes les activitats i també escoltar les dels altres.