Presentació dinamitzadors

Els dinamitzadors del PCEE us donen la benvinguda al curs 2017-18 i us animen a gaudir practicant esport.

El Pla Català Esport a l’Escola dóna molta responsabilitat als dinamitzadors, potenciant l’autogestió d’activitats fisicoesportives per a tot l’alumnat del centre amb l’acompanyament del coordinador del PCEE. Així doncs, esperem que us animeu a participar i aprengueu dels vostres companys, hi han posat moltes ganes organitzant activitats per a tots vosaltres! Us deixem amb les seves presentacions.

Hola, hem dic David, m’agrada molt l’esport. Jo vaig anar al CIATE de Tarragona per fer de dinamitzador, els esports que més m’agraden són: l’scooter i la pista Americana. Aquest any vull aprendre dels nens/es i ensenyar-los coses noves que crec que els hi agradaran.

Hola, sóc l’Arnau, m’agrada molt fer esport, practico: teles aèries, esquí i ETFEM que es una extraescolar d’esport. Vaig començar a fer el curs de dinamitzador per les vacances de Pasqua, un any abans del que toca perquè no hi havia gaires nens apuntats. No sabia quins nens i nenes hi hauria estava una mica espantat però alhora amb moltes ganes de començar. Aquest any vull aprendre coses dels nens, també intentaré que els infants s’ho passin bé amb mi.

Hola em dic Max, tinc 12 anys m’agrada l’esport i cada dimecres en faig en un extraescolar (ETFEM). L’esport que m’agrada més és esquiar. Vull que els nens es diverteixin molt amb nosaltres jugant al pati.

Hola em dic Anna, a mi m’agrada molt l’esport i el practico bastant sovint, en fomento uns quants de diferents, com l’esquí alpí que m’agrada molt i inclús vaig a fer curses. Corre no és el meu fort, no m’agrada gaire, però en canvi l’handbol, el futbol i el patinatge sobre quatre rodes m’agraden més. Espero sempre seguir practicant d’altres esports perquè se que és bo per la meva salut, i us recomano a tots vosaltres a practicar esport també.

Save

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *