Caminada d’orientació i cros a Solsona

Aquest diumenge s’ha disputat una nova edició del cros comarcal a Solsona, dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC). Com a novetat d’aquest any, s’ha organitzat una prova d’orientació infantil per tots aquells que volguessin combinar les dues activitats.

Val a dir que la participació ha estat de més de 200 esportistes i els resultats pels components de l’Associació Esportiva Escolar (AEE) de Sant Llorenç de Morunys ha estat molt bona, ni més ni menys que 5 pòdiums entre l’Escola i la Secció d’Institut. Enhorabona a tots!

Clica aquí per veure més fotos