Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Final de curs

Les darreres activitats del curs s’iniciaran aquest dilluns amb la festa de l’AMPA i el tradicional sopar a la fresca. El matí s’iniciarà amb la cloenda de vida social a la residència d’avis, i durant la tarda es continuarà amb diferents activitats, obres de teatre,… Llegeix més»

Full informatiu

Ja teniu a la vostra disposició les darreres notícies i activitats programades al centre que us poden ser interessants. Tot ho trobareu al full informatiu que us hem lliurat. Feu-li una ullada!

Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2017-18. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora de Sant Llorenç i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar.
Cal omplir la sol·licitud i adjuntar… Llegeix més»

Recordant activitats maig

Arribem a la recta final recordant l’esforç i els aprenentatges realitzats al llarg del curs, i que fa poc vam poder compartir en la sessió d’avaluació del treball de síntesi.
Us deixem amb un parell d’imatges de l’activitat pràctica dels de 1r d’ESO i la sortida… Llegeix més»

Enhorabona Anna!

L’Anna Ginestà s’ha proclamat 3a classificada de la categoria de 1r i 2n d’ESO, en el concurs de “Fotografia Matemàtica”, organitzada per l’ABEAM. “Pedra d’Arquímedes” ha estat el títol que relacionava la fotografia presentada per l’Anna amb el contingut matemàtic, juntament amb l’originalitat que ha… Llegeix més»

Fira matemàtica

Aquest dimarts s’ha celebrat la Fira matemàtica a la Sala polivalent de Solsona. Es tracta d’una activitat inclosa en el Pla de Suport a l’Educació i que pretén vivenciar les matemàtiques d’una manera diferent.
Així doncs, el nostre alumnat va organitzar tallers conjuntament amb els altres… Llegeix més»

Full informatiu