Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Dancing agafa ritme!

Quina marxa aquests dinamitzadors, sembla que tenen molt bon ritme i no volen parar! La veritat és que ens han preparat una sessió d’allò més original, estiraments amb música, habilitats gimnàstiques per iniciar una coreografia, introducció de pilotes i finalment, una quants passos bàsics per… Llegeix més»

Parkour, la novetat del PCEE

Els dinamitzadors del PCEE no paren!! Ja ens han iniciat en una nova modalitat esportiva, apta per tothom, on es treballen les pròpies possibilitats amb la intenció de desenvolupar-les tant com sigui possible.
El parkour, o art del desplaçament, és una disciplina d’origen francès que consisteix a… Llegeix més»

Ja ha arribat la castanyera!

Com es tradició en aquestes dates, l’arribada d’aquest personatge tan simpàtic ens recorda que dimarts 31 a la tarda, se celebrarà la festa de la castanyada, en la qual l’alumnat d’ESO prepara activitats i cucanyes per a l’Escola Vall de Lord i la Llar d’infants els Piteuets.

Presentació dinamitzadors

Els dinamitzadors del PCEE us donen la benvinguda al curs 2017-18 i us animen a gaudir practicant esport.
El Pla Català Esport a l’Escola dóna molta responsabilitat als dinamitzadors, potenciant l’autogestió d’activitats fisicoesportives per a tot l’alumnat del centre amb l’acompanyament del coordinador del PCEE. Així doncs, esperem… Llegeix més»

Full informatiu

Ja teniu a la vostra disposició les darreres notícies i activitats programades al centre que us poden ser interessants. Tot ho trobareu al full informatiu que us hem lliurat. Feu-li una ullada!

Aturada de país

En resposta a l’actuació repressiva i d’assetjament de l’estat espanyol dels darrers dies, rebutgem la violència de les forces policials als ciutadans de Catalunya, expressem el rebuig a aquests fets i ens sumem a l‘ATURADA DE PAÍS, convocada per demà 3 d’octubre.

Manifest pels valors democràtics

Davant els esdeveniments que està vivint la societat catalana aquestes setmanes, el Claustre de professors s’adhereix al manifest promogut per Escola Nova 21 en defensa dels valors democràtics: “Per l’educació de persones lliures i responsables en una societat que respecti els drets i llibertats fonamentals“.
Llegeix més»