Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Inscripció extraescolars

Avui acaba el termini per formalitzar la inscripció a les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA.
L’oferta d’activitats per a l’alumnat d’ESO és la següent: manualitats, bàsquet, cuina, taekwondo i escacs. Recordar que no es realitzaran les activitats que no hi hagi un mínim de 5 nens… Llegeix més»

Bon inici de curs

Dimecres 12 de setembre és la data que marca l’inici del curs escolar. Els primers dies serviran per treballar aspectes d’organització i funcionament, a la vegada que es potenciarà la vinculació amb el centre i la cohesió de grup amb els nous companys.
L’horari dels primers dies de… Llegeix més»

Certificació d’innovació pedagògica

El Departament d’Ensenyament reconeix l’experiència d’innovació pedagògica vinculada al Programa d’orientació educativa per a l’aprenentatge competencial orientador.
La RESOLUCIÓ ENS/2038/2018 certifica els centres pilot que han incorporat i consolidat el programa d’innovació amb resultats positius durant els 3 darrers cursos, aportant l’experiència i el material… Llegeix més»

Benvinguts a l’institut!

Iniciem un nou curs amb el desig de compartir reptes i il·lusions amb l’equip docent. Molta sort i bona feina!
Us recordem que els dies 3 i 4 tindran lloc les avaluacions extraordinàries per a l’alumnat amb matèries pendents de recuperació; els informes finals es lliuraran… Llegeix més»

Final de curs

Les darreres activitats del curs es van iniciar dilluns amb l’acte de cloenda de Servei Comunitari i avui continuaran amb la representació de dues obres de teatre en anglès, juntament amb un espectacle de ritmes, els MusicCubs, per acabar amb la projecció d’uns vídeos preparats… Llegeix més»

Treball de síntesi

Arribem a la recta final del treball de síntesi recordant l’esforç i els aprenentatges realitzats al llarg del curs, i que ens agradaria compartir amb tots vosaltres la sessió d’avaluació el proper dimecres a les 13h. Tots hi sou convidats!!
Us deixem amb un parell d’imatges… Llegeix més»

Sant Jordi a Manresa

El passat dilluns vam celebrar la Diada de Sant Jordi amb una sortida pedagògica a Manresa. Durant el matí vam visitar el Museu de la Tècnica, destacant les activitats de la cinteria (evolució dels teixits i el paper important dels primers telers amb targetes perforades… Llegeix més»