L’institut

L’institut de Vallbona d’Anoia neix el curs 2008-2009 amb dues línies per a 1r, 2n i 3r d’ESO. Des del curs 2009-2010 té totes les línies d’ESO i avui en dia les manté i es caracteritza per ser un centre actiu en la participació en diversos projectes tant nacionals com internacionals.

Ubicat al sud de la població de Vallbona d’Anoia, està configurat per 7 mòduls prefabricats a l’espera d’un edifici definitiu de construcció. Rep alumnat de les poblacions de Vallbona d’Anoia, Cabrera d’Anoia, la Pobla de Claramunt i, fins al curs 2017-2018, de la població de Mediona.

L’equip docent es compon d’una vintena de professors de diferents disciplines, amb tres membres de PAS. A més, una AMPA molt potent fa possible que el centre dóni un salt qualitatiu en el benestar i oportunitats per als seus alumnes.