Vaga general de 8 de novembre

Benvolgudes famílies

En aquest espai us informarem al llarg d’avui i de demà com s’organitza el centre en previsió de les absències que hi pugui haver del personal que hi treballa, i en funció de la informació oficial que anem rebent.

Novetats:

• El Consell Comarcal ens comunica que s’ha suspès el transport escolar pel dimecres 8 de novembre
  • L’alumnat que vingui al centre serà atès pel personal en actiu, amb els serveis mínims.
  • No hi haurà servei de cantina. Els alumnes que vinguin hauran de portar-se l’esmorzar
  • Sí que hi haurà estudi assistit a les 15h
  • No s’avançarà temari en les matèries perquè no està garantida l’arribada de l’alumnat al centre a l’haver-hi el servei de transport suspès.

La direcció