Quart d’ESO a Malta

IMG-20170601-WA0000-1024x721 (1)

Els nostres alumnes de 4t d’ESO enguany han anat a Malta de viatge de fi d’etapa. Ha estat una bonica i enriquidora experiència per a tot. A continuació la Georgina, el Jordi i l’Andrea ens transmeten les seves impressions:

Per començar he de dir que ha estat un dels meus millors viatges que he fet en la vida, ja que jo sempre he anat amb la família i mai havia anat amb companys de classe, ara que he anat a Malta amb tots els meus companys de classe, he viscut una gran convivència entre tots nosaltres, especialment entre alguns companys que potser mai havies tingut aquell moment per parlar, compartir o simplement no havies trobat aquella convivència, que et feia estar distant a l’institut, en canvi, en aquests cinc dies, segurament cada un de nosaltres ha trobat aquell company que sabies que estava, però mai t’havies imaginat que t’hi portaries tant bé.

A part d’això també tenir moltíssim en compte els professors, ja que en aquests dies no eren només uns professors, sinó, com una amistat per confiar cada moment i poder transmetre allò que a classe no transmeties, comparties coses amb ells i ells te’n compartien cada moment.

Una GRAN experiència, que mai es pot oblidar!

Hem deixat una gran petjada a les terres de Malta!

Gràcies a tots!

Georgina

Dons crec que ha estat fantàstic! Una experiència que passaran els anys i  recordaré amb satisfacció  tot el que he viscut amb la colla . Crec que aquest quart ha sigut una família . Al principi havia grupets però amb el pas dels anys hem fet pinya i hem viscut els uns al costat dels altres , ajudant-nos en tot. El viatge a Malta m’ha fet veure com n’és d’especial aquesta família i la pena que tindré quan ens separem i cadascú  visqui la seva vida,  prop o ben lluny de tots.

Pel que fa als professors també penso que ens han ajudat molt a Malta ja que ens coneixem de fa anys i és bastant la confiança.

Opino que l’ESO hauria de ser així,  una família on tots s’ajuden  entre ells perquè marxes de fi de curs i semblem germans i germanes .

En resum ha sigut brutal i donar les gràcies a la Mireia a la Pilar i al Xavi per haver-nos deixat tanta confiança  per Malta

Jordi Cea

Per a mi el viatge a Malta va significar la unió de tot el grup de quart, va haver molta confiança entre tots i súper bon rotllo, tant entre alumnes com amb els professors.

Aquest fi de curs ha estat molt important per a tots, vam fer molta família, hi havia  unes platges impressionants, la gent d’allà era molt simpàtica i vam practicar molt l’anglès.

Jo crec que parlo per tots quan dic que aquest viatge ha significat moltíssim  en tots els sentits.