Novetats festa final de curs i viatge de final de curs de 4t d’ESO

Venda de tiquets i festa de final de curs

Tal com s’informava als documents de la matrícula la festa de final de curs serà divendres 16 de juny a les 20h. Hem hagut de modificar les dates d’adquisició de tiquets que ara passen a ser des del divendres 2 fins dimarts 13 de juny, ambdós inclosos. El tiquet donarà dret a cadira, beguda, coca, cafè i cava. Cada família ha de portar el seu sopar. L’AMPA redueix el preu dels alumnes socis i 2 acompanyants de forma que els preus quedarien de la següent manera:

• Alumnes socis de l’AMPA i 2 acompanyants: 1€ cada tiquet
  • Alumnes i familiars no socis: 3€ cada tiquet

Hi haurà servei de bar portat per alumnes de 3ESO on es podran comprar refrescos i xips. Els beneficis dels alumnes participants  aniran destinats al viatge final de curs 2017-2018

Finançament per al viatge de final d’etapa de 4t d’ESO per al curs 2017-2018

A partir del proper curs 17-18 el centre s’ha de desvincular d’aquesta tasca. Això implica que no es farà venda de bombons i polvorons el proper Nadal, tal com s’havia vingut fent fins ara. La vinculació de les famílies dels futurs alumnes de 4ESO en les activitats de recaptació de fons per al viatge serà primordial . Se’n parlarà a futures reunions.

Per aquest motiu alguns alumnes de 3ESO ja van participar de la venda de roses durant la diada de Sant Jordi, participaran del servei de bar durant la festa de final de curs i és probable que s’organitzin per portar a terme altres activitats com  vendre tiquets i realitzar el sorteig d’una panera durant la festa de final de curs.