Enjardinament de la SES Vallbona

Des de dilluns passat, l’equip de jardineria de Cal Tino (www.jardineriacaltino.com) ha treballat a fons per a enllestir la primera fase de l’enjardinament de l’institut. Gràcies a l’empenta de l’AMPA, que ha vetllat per a què fos possible, ja podem gaudir d’aquest nou factor d’embelliment del nostre centre.

Ja hi ha hagut reaccions a les xarxes socials de Facebook i Twitter d’exalumnes i exprofessors que aplaudeixen els nous canvis dels darrers anys i a tots els agrada molt. Els alumnes actuals també s’han manifestat estar contents amb el nou aspecte que ofereix l’entrada de la SES Vallbona d’Anoia.