Debat “Ara és demà”

ara-es-dema

El proper dimecres, 15 de març a les 17:30, a l’institut es durà a terme un debat general per al futur de l’educació on hi sou tots convidats a aportar les vostres opinions per tal de fer-les arribar conjuntament a la consellera d’ensenyament, a través del Consell Escolar de Catalunya.

La inscripció és gratuïta i la podeu fer a través del següent formulari (ompliu les dades i cliqueu ENVIA):

Inscripció (feu clic)

Us hi esperem a tots: pares i mares, alumnes, ajuntaments, regidors, professors… tots els que hi tingueu alguna cosa a dir. Treballarem al voltant de 5 eixos:

1. Els pilars del sistema educatiu
  2. Arquitectura del sistema educatiu
  3. El centre educatiu
  4. El professorat
  5. L’alumnat

Trobareu més informació a: http://consellescolarcat.gencat.cat/ca/araesdema/