Avantatges de ser de l’AMPA

Quins avantatges té ser família sòcia de l’AMPA?

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes treballa colze a colze amb el centre i facilitar la participació de les mares i els pares en les activitats i gestió del centre.

Són objectius de l’AMPA col·laborar en les activitats educatives del centre, cooperar amb els directors dels centres en l’elaboració de directrius per programar activitats complementàries, extraescolars o de serveis, promoure les activitats de formació de pares i mares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar, i promoure la participació dels pares i mares en la gestió del centre.

Les famílies sòcies gaudeixen de descomptes en les activitats dels seus fills/es en:

• Sortides llargues: estades als CdA per a fer el treball de síntesi de 1r, 2n i 3r i viatge de final d’etapa a 4t
  • Descomptes en la venda de llibres que gestiona l’AMPA (llibres d’anglès)
  • Gratuïtat del sopar de la festa de final de curs

Tota família interessada en formar part de l’AMPA i no ho sigui, s’hi podrà adherir.

Podeu contactar amb l’AMPA a través del correu electrònic:

ampasesvallbona@gmail.com

Quota AMPA: 31€