30 minuts per la NO VIOLÈNCIA

Aquest és el manifest del centre  que es va llegir ahir en els “30 minuts per la pau i la NO VIOLÈNCIA”:

La situació viscuda ahir a Catalunya on es va atacar la societat civil que volia exercir democràticament el seu dret a decidir un futur millor, han deixat a molta gent arreu del món atònita i perplexa.

Com a professionals del sector educatiu, volem mostrar el nostre rebuig absolut i reiterar que ens mantenim en el que sempre us expliquem a les aules: en cas de conflicte, les persones cal que puguin seure a parlar i trobar solucions que afavoreixin el bon enteniment dins la nostra societat.

El que va passar ahir no es pot tornar a repetir mai més ni tant sols en una societat que és lliure i democràtica.

Hem informat a les famílies que està convocada una vaga general per a demà dimarts, 3 d’octubre de 2017, a favor de la pau per mostrar el rebuig als actes violents que es van viure a Catalunya en la jornada d’ahir. Garantirem els serveis mínims del centre, que implica la presència a l’institut d’una persona de l’equip directiu.

Aturada general pel dimarts 3 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Està convocada una ATURADA GENERAL per a demà dimarts, 3 d’octubre de 2017, a favor de la pau per mostrar el rebuig als actes violents que es van viure a Catalunya en la jornada d’ahir. Queda aturada tota l’activitat del centre i els alumnes NO HAN DE VENIR A L’INSTITUT.

El Consell Comarcal de l’Anoia ens ha fet arribar que no hi haurà servei de transport.

La direcció

Concentració a les 12h: Manifest del centre i lectura de poemes en castellà i català
per la pau i contra la violència

(Informació actualitzada a les 17:10)

Transport escolar dia 3/10

Des del Consell Comarcal de l’Anoia, ens han comunicat que, en motiu de la convocatòria de VAGA GENERAL per al dimarts 3 d’Octubre de 2017, NO HI HAURÀ SERVEI de Transport Escolar de la comarca de l’Anoia.
El servei es reiniciarà demà passat, dimecres dia 4… Llegeix més»

Hem rebut nou material del CRP Anoia

El Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia ha fet arribar als centres uns pòsters de la Declaració Universal dels Drets Humans que penjarem a la biblioteca i a l’espai Àgora, i un llibre sobre el modernisme de Ramon Casas, il·lustrat per Pilarín Bayés, que podreu demanar en préstec a la biblioteca del centre. Agraïm aquests recursos que el CRP Anoia ens fa arribar.

Inici curs 2017-2018

• Inici de curs per al professorat: 1 de setembre a les 8:30h (professorat nou) i a les 9h (tot el professorat)
  • Inici de curs per a l’alumnat: 13 de setembre – de 9 a 13:30h. A partir del 14 de setembre es realitzarà l’horari complet, de… Llegeix més»