Història

L’ Institut Turó d’en Baldiri està ubicat a Teià, Baix Maresme. Aquest centre va iniciar el seu funcionament en el curs escolar 2007-2008.

Vam començar el setembre del 2007  a l’Institut d’Alella, amb dos grups de 1r d’ESO i  un grup de 2n d’ESO i va ser al gener quan ens vam instal·lar al nou edifici de Teià. No cal dir que amb una il·lusió per un nou projecte, un gran repte i un gran anhel de servei per als joves del poble.

Els professionals i les professionals,  l’alumnat, les famílies i el mateix municipi, tothom era conscient que era un gran repte que naixia d’un desig de feia molts anys i que finalment es feia realitat. Començar de manera conjunta amb un gran esperit de col·laboració i pensant tots els sector implicats en l’educació dels nois i noies de Teià ja esdevenia garantia d’èxit.

Al llarg dels cursos l’institut ha anat creixent i, actualment, s’imparteix tota l’etapa d’ensenyament secundari obligatori.

Per a continuar els estudis postobligatoris, el nostre centre està adscrit al municipi del Masnou, tal i com s’indica a  la Resolució ENS/106/2014.

El proppassat curs 2017-2018 el nostre centre va fer 10 anys!