INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2017-2018

Presentació de sol·licituds: del 23 de març al 4 d’abril.

Presentació de la documentació: fins al 7 d’abril.

Documentació general que cal presentar en tots els casos:

-Sol·licitud de preinscripció

Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.

Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en el cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.

Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena. Si no se’n disposa, el Departament d’Ensenyament consulta el CIP de la targeta al CatSalut.