Camps d’aprenentatge 1r ESO

Un any més, l’alumnat de 1r d’ESO realitza el Camp d’Aprenentatge a la Garrotxa, una de les zones més boniques i interessants del del nostre territori.

Durant l’estada treballaran interdisciplinàriament aspectes de les diferents àrees del currículum escolar, mitjançant  l´observació, la descoberta de l´entorn i l´experimentació, dins una línia metodològica coherent amb els principis de la pedagogia de l´entorn i de  l´educació ambiental.

Hem creat aquest bloc perquè l’alumnat de 1r d’ESO, durant la seva estada a la Garrotxa, us pugui explicar, diàriament, quines activitats ha fet i, amb diferents fotografies, pugueu veure com s’ho estan passant durant la seva estada a Olot. La idea és que cada dia, un grup diferent, pugui realitzar una petita descripció i valoració de les activitats realitzades. Esperem que us agradi la idea i que us sigui útil!

En el següent enllaç trobareu el bloc del camp d’aprenentatge de la Garrotxa. En aquest bloc podeu trobar la informació sobre la localització del camp d’aprenentatge, allotjament, activitats que s’han programat,…