Taller Vides diverses

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el taller titulat Vides diverses que va dur a terme l’Associació Amputats Sant Jordi. Els monitors ens han sensibilitzat sobre com se senten i com viuen les persones invidents i les persones amb discapacitats funcionals.

El taller ha constat d’una xerrada de… Llegeix més»

Seguim a la Xarxa de Competències

A l’institut seguim formant-nos amb la Xarxa de Competències. En la sessió d’ahir vam compartir la nostra experiència en el treball de l’observació entre iguals que hem fent aquests dies: parelles de professors, d’experiències similars que ens observem a l’aula per així fer-nos reflexionar, aprendre… Llegeix més»

Sortida a Llafranc

Del 3 al 5 d’abril l’alumnat de 2n d’ESO va gaudir d’una sortida esportiva a Llafranc: tir amb arc, tirolines, ponts, orientació al far, sortida amb BTT. També van gaudir de temps lliure a la platja amb gelat i bany inclòs i l’última nit van… Llegeix més»

Entorn d’aprenentatge del Canigó

Memòria Històrica, Exili, Camp d’Argelers, Castell de Cotlliure, Maternitat d’Elna, Entorn natural del Canigó, Llengua i llegat històric, Sant Miquel de Cuixà. Pau Casals, Pompeu Fabra, Antonio Machado. Tot plegat uns dies intensos per reviure el nostre passat i gaudir de moments d’oci amb companys,… Llegeix més»

Cloenda 2n torn projectes RCS

El divendres passat, dia 15 de març, vam celebrar la cloenda dels projectes de 4t d’ESO.
Volem donar les gràcies a les entitats: Castellers de Berga, Òmnium Berguedà i UPC per la seva assistència i implicació en els projectes.
Per veure fotos de la cloenda, cliqueu Llegeix més»

Pica lletres

El dia 6 de març, l’Eloi Gonfaus i el Bernat Garcia de 3r d’ESO van participar en les semifinals del concurs Pica Lletres. Van haver de lletrejar paraules en català competint amb alumnat d’altres instituts. Els alumnes havien estat practicant amb l’ajuda de la seva… Llegeix més»