Xerrada Game Over

L’alumnat de 4t va seguir amb molt interès la xerrada del Game over dirigida pel Joaquín Herrera, qui els va parlar de la importància de ser responsables i prudents a l’hora de conduir un vehicle i de les conseqüències irreversibles que poden comportar els comportaments… Llegeix més»

Taller Vides diverses

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el taller titulat Vides diverses que va dur a terme l’Associació Amputats Sant Jordi. Els monitors ens han sensibilitzat sobre com se senten i com viuen les persones invidents i les persones amb discapacitats funcionals.

El taller ha constat d’una xerrada de… Llegeix més»

Seguim a la Xarxa de Competències

A l’institut seguim formant-nos amb la Xarxa de Competències. En la sessió d’ahir vam compartir la nostra experiència en el treball de l’observació entre iguals que hem fent aquests dies: parelles de professors, d’experiències similars que ens observem a l’aula per així fer-nos reflexionar, aprendre… Llegeix més»

Sortida a Llafranc