Cloenda 2n torn projectes RCS

El divendres passat, dia 15 de març, vam celebrar la cloenda dels projectes de 4t d’ESO.
Volem donar les gràcies a les entitats: Castellers de Berga, Òmnium Berguedà i UPC per la seva assistència i implicació en els projectes.
Per veure fotos de la cloenda, cliqueu Llegeix més»

Pica lletres

El dia 6 de març, l’Eloi Gonfaus i el Bernat Garcia de 3r d’ESO van participar en les semifinals del concurs Pica Lletres. Van haver de lletrejar paraules en català competint amb alumnat d’altres instituts. Els alumnes havien estat practicant amb l’ajuda de la seva… Llegeix més»

Primer assaig del Fem dansa