Departament d'Ensenyament

Organigrama

EYPE

Qui hi ha?

3 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Notícies

12:00-13:00  Ètica / Música / Visual i Plàstica
 Informàtica i Tecnologies
 13:00-14:00  Optatives (1r-3r) / Alemany / Tds / Proj rec  Educació Física

Divendres 5 a les 12 del migdia: entrega de notes per part dels tutors individuals.

Dilluns 15 comencen les classes a un quart de nou del matí. Cal portar estoig i carpeta amb folis blancs i quadriculats. El portàtil s'ha de portar diàriament a partir del dimarts 16 de setembre.

L'horari d'aquest curs també serà de jornada continuada d'un quart de nou fins a tres quarts de tres.

Acabeu de passar un bon estiu. Fins aviat!!!!

Un altre premi per acabar d'arrodonir aquest curs tan exitós.

Hem assistit a l'entrega dels Premis Joves i Conducció de la seva VII edició. Aquesta vegada hi ha participat 1355 joves en els diferents apartats de relat, video i fotografia. Entre les 349 fotos presentades ha quedat finalista la foto de les nostres alumnes Laia Ballús i Yaiza Penis. Han guanyat una ipot shuffle i una motxilla del RACC amb un carnet per un any. En l'apartat de professor més motivador ha quedat finalista la nostra professora Judit Lucas. El premi més important, el de la millor classe, l'ha guanyat el nostre grup de 3r ESO A. I el premi és un viatge de 4 dies a Futuroscope amb totes les despeses pagades. És la segona vegada que un grup del nostre centre guanya aquest premi.

MOLTES FELICITATS ALS CAMPIONS!!!!

Jornada Esportiva

Enviada per admin el 18/Jun/2014 - 10:11

El passat dijous 12 de juny va tenir lloc la Jornada Esportiva. Durant tot el matí l’alumnat del centre va gaudir de la pràctica d’activitats esportives tan diverses com la sortida en BTT, la caminada a Queralt, l’hípica a Vilaformiu, partits de tennis, tennis taula, futbol, bàsquet, handbol i voleibol. Els esports d’equip i de raqueta es van realitzar a les instal·lacions del Tossalet.

Gràcies als professors i en especial als dinamitzadors de 4t d’ESO que van fer possible la gestió de la jornada!

Guillem Pladelasala

Acaba ja la 5ena promoció de 4t d'ESO del nostre institut. Divendres 13 vam fer l'acte de comiat on professors i la resta de cursos els van homenatjar. Per la seva banda ells també ens van oferir els seus agraïments per tots el que han pogut aprendre i gaudir en el nostre centre. I per començar l'acte ens van delectar amb aquest Lip Dub.

Lip Dub

Moltes gràcies i que sigueu Molt Feliços!!

Divendres 13 es va fer l'acte de Benvinguda pels nous alumnes seleccionats al Programa Joves i Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Al mateix temps es feia el comiat als alumnes que acabaven.

Aquest Programa comença a l'estiu en que els alumnes acaben 4t d'ESO fent una estada de 15 dies a Les Planes de Son on els ensenyen a fer estudis científics. Després fan estades a Universitats d'arreu del mon o en centres d'investigació i acaben a finals de 2n de BAT.

Temps enrere ja ens van seleccionar l'alumne Joan Serra.

EN aquesta edició ha estat seleccionada l'Elena Escalada.

MOLTES FELICITATS  ELENA!!!

Ja tenim les alumnes de Schrobenhausen aquí

Enviada per admin el 07/Jun/2014 - 00:34

Dimecres a la tarda van arribar les alumnes de Schrobenhausen. Les esperàvem davant de l'institut i després d'instal·lar-se amb les respectives famílies de les nostres alumnes vam fer un sopar gràcies als menjars que ens van fer també les famílies i les alumnes. El menjar estava boníssim. Gràcies!!!

Dijous vam anar a Figueres a veure el Museu Dalí i després a la platja de Roses.

Divendres l'excursió va ser a Barcelona, visitant el Parc Güell, Sagrada Família, Barri Gòtic, Catedral, Plaça Sant Jaume,...

I avui dissabte les alumnes el passaran amb les famílies i amb les professores farem una ruta pel Berguedà. Acabarem amb un sopar de comiat.

Us adjuntem algunes fotos.

Inès, M. José i Fina

Els alumnes de 3r d'ESO C han estat treballant durant aquest trimestre el llibre El Lazarillo de Tormes. El resultat final d'aquest treball ha estat l'elaboració d'una auca sobre l'argument. Ells mateixos han preparat el text i han fet els dibuixos sobre els episodis més representatius d'aquest clàssic, com per exemple el del raïm.
El mural està exposat a l'aula de Recursos.

Felicitats per la feina feta!

Elena Zamora

Lazarillo de Tormes 2014

Avui arriben les alumnes alemanyes

Enviada per admin el 04/Jun/2014 - 14:17

Un grup d'alumnes de Shrobenhausen (Alemanya) juntament amb dues professores estaran fins diumenge amb alumnes del nostre centre.

Avui arribaran a les 5 de la tarda a Berga, aniran cada una a casa d'una alumna nostra i a les 8 del vespre es tornaran a trobar  totes amb les professores respectives i faran un sopar de benvinguda amb plats cuinats per les famílies.

Dijous es fa una sortida a Figueres per visitar el Museu Dalí i després una visita a Roses.

Divendres s'anirà a Barcelona a fer una visita a la ciutat començant pel Parc Güell.

Dissabte les alumnes tindran dia lliure amb les famílies. A les professores els farem una visita per la comarca començant per Berga, Queralt i el Pedraforca. Al vespre farem un sopar conjunt de comiat.

Diumenge a primera hora marxaran altra vegada cap al seu poble.

Bona estada!!!

De Buzón

Divendres 30 de maig i durant la presentació de la nova campanya "És bàsic" promoguda per l'Ajuntament de Berga amb les entitats de Càrites i Creu Roja, es va fer públic el premi al concurs de dibuix de la campanya.

La campiona és la Itziar Comellas de 3r d'ESO del nostre Institut.

Moltes Felicitats Itziar!!!!

Dijous 29 de maig es va celebrar el Dia d'Europa al Casal d'Europa. Aquest any estava dedicat a Grècia i el pare d'un dels nostres alumnes, el senyor Yorgos Kostantinou hi va fer un parlament. Després es van donar els premis: a l'empresa del Berguedà LIVEN pel seu treball a favor del medi ambient. En l'apartat de Berguedans al món es va donar al metge Josep Maria Canudas per tota la seva tasca a diferents països de l'Àfrica en moments de conflicte sobretot. A continuació es van donar els premis Enric Gibert a treballs de recerca del  batxillerat.i una de les guanyadores va ser la nostra ex alumna Paula Sánchez Hermosilla.

Moltes Felicitats Paula!!!

Gibert 2014

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »