USA ROAD TRIP, un viatge pels Estats Units

rt66-mapEl passat dilluns 24 d’octubre, els alumnes de batxillerat del nostre centre van assistir a la classe cultural duta a terme per la conferenciant nord-americana Cristina Vargas. Va ser una xerrada interactiva molt interessant i amena que va transportar l’alumnat durant una hora als Estats Units.

Els alumnes van fer un viatge virtual per la històrica Ruta 66, que originàriament anava de Chicago a Los Angeles. Pel camí van descobrir fets sobre la cultura  americana del cotxe, sobre els hàbits alimentaris dels estadounidencs i  van conèixer els millors llocs on menjar i allotjar-se. També es va posar èmfasi en algunes diferències entre l’anglès britànic i l’americà i es van donar alguns exemples de paraules en Spanglish, fusió entre la llengua espanyola i l’anglesa, que es dóna en alguns estats. Finalment, se’ls va portar de gira musical per tot el país, descobrint les arrels musicals de diferents gèneres com el jazz, el country o el rock and roll. Va ser un viatge ben aprofitat!

USA ROAD TRIP on PhotoPeach