Un comiat de pel·lícula per a un director de pel·lícula

pruden57Divendres, 11 de novembre del 2016, vam fer la festa de comiat del Prudenci López, director de l’INS Joan Puig i Ferreter durant una bona colla d’anys. Va ser un acte emotiu, amb la proporció justa de parlaments oficials i actuacions lúdiques. Ens vam emocionar amb les anècdotes dels parlaments; amb els castells i les cançons, originalment interpretades, dels nostres alumnes ; amb la revista, divertidament comentada pel nostre actual director; amb el vídeo en què va participar tothom; amb el ball… perquè:
Un bon director sap fer, amb els mitjans que té, amb el personal que li donen, amb el temps que li atorguen, una bona pel·lícula. I per la teva pel·lícula, hi ha passat tanta gent!pruden19
Mils d’alumnes, cents de companys, pares, presidents, directors, inspectors… cadascun amb una història diferent, però formant una gran xarxa de vida que continua més enllà de les parets de l’institut, amb els amics, amb la familia…
Volem que recordis, amb humor, els anys dedicats a la dura feina d’ensenyar, de vegades a qui no vol aprendre i de vegades a qui no en té mai prou. Volem que riguis i que continuïs vivint, en uns altres decorats, amb uns altres actors, una vida “DE PEL·LÍCULA”.