Tutoria entre iguals

Iniciem el programa de Tutoria entre iguals on els alumnes de primer compten amb l’acompanyament d’un alumne de tercer durant tot el curs. Aquest dilluns els alumnes de primer es van trobar per primer cop amb els seus tutors. Junts van sortir al pati i van poder intercanviar impressions i es van fer preguntes mútuament . La trobada va tenir força èxit doncs per ambdues parts hi havia molt bona predisposició. En acabar, van compartir un refrigeri per celebrar la primera trobada. Durant el curs es duran a terme diverses activitats per reforçar aquest vincle.