Els castellers visiten l’escola Abel Ferreter

castellsEl passat dia 22 de Febrer els juvenils de la Selva, els castellers del nostre institut, vam anar a l’escola Abel Ferreter a fer un taller casteller amb els alumnes de sisè.

Primer els vam passar un power point , on explicavem que eren els castells, com van vestits, les parts del castell… Després els vam oferir una petita demostració del que fem al institut i finalment vam fer pràctica de pilars i de danses castelleres.

Les gralles i timbals van sonar per tota l’escola. Va ser un matí de compartir, conversar i crear vincle amb els nostres futurs companys. Aviat també anirem a les altres escoles de la Selva i a la Llar d’avis.

Fins aviat!