Change the channel. A day at the theatre. 1r i 2n ESO

El passat mes de febrer els alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre centre van anar al Castell a veure l’espectacle en anglès Change the channel a càrrec de la companyia Moving on theatre company.

A través de la comèdia i la música, aquesta obra ens convida a “canviar de canal” tot trencant amb vells costums i formes de veure el món per avançar i millorar el futur de tots. En clau còmica es tracten temes tan seriosos com la discriminació per sexes, l’afany de poder i d’èxit, la fama, l’engany i la manipulació, entre d’altres.

Es tracta d’una activitat totalment interactiva en què s’involucra molt l’alumne/a, que passa a formar part de l’obra des del minut zero. Alguns dels nostres alumnes van pujar a l’escenari i van tenir els seus moments de glòria formant part del repartiment de l’espectacle. Tots plegats vam passar-ho d’allò més bé alhora que apreníem anglès d’una forma amena i distesa. La nostra enhorabona als alumnes que aquell dia es van convertir en intèrprets i que, juntament amb els actors de debò, van fer-nos gaudir d’allò més!!!