20ns Premis literaris Sant Jordi 2017

2017-04-22_09h48_36Ahir divendres vam celebrar la diada de Sant Jordi. El lliurament de premis va anar precedit d’una lectura de poemes per part d’alumnes de Batxillerat i diverses intervencions musicals a càrrec d’alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Amb un guió molt ben tramat, poesia i música van anar de la mà i es van centrar en el repte humanitari més important d’aquesta Europa nostra del segle XXI: la crisi migratòria dels REFUGIATS.

1. Introducció
  2. Música: Vaixell de Grècia
  3. Poema: Ítaca de Konstantini Kavafis
  4. Poema: Corrandes d’exili
  5. Música: Camins
  6. Poema: Assaig de càntic en el temple
  7. Prosa: Quan érem refugiats
  8. Poema: Documentals
  9. Música: Un núvol blanc
  10. Poema: Refugiats
  11. Poema col·lectiu: PODRIES  (Joana Raspall)  ( o La casa que vull (J.Salvat-Papasseit)
  12. Música: Himne a l’alegria

Compartim La Mitja Rasa,  amb un recull dels primers premis atorgats durant l’acte i il·lustracions de diversos alumnes de l’institut.

Felicitats a tots els guanyadors.