Projecte CAPgira. Taller en anglès sobre els residus a 2n d’ESO

captura-de-pantalla-2016-11-24-a-las-07-07-25El passat divendres, 4 de novembre, va venir al nostre centre el consultor i educador ambiental Anton Aymamí a realitzar l’activitat didàctica “CAPgira. Recursos de primera x productes excepcionals” amb els alumnes de 2n d’ESO. L’activitat, patrocinada i finançada pel Consell Comarcal i SECOMSA, canvia la mirada que hem fet sobre els residus que produïm per centrar-se en el residu com a matèria primera.

Es tracta d’un taller interdisciplinari de tutoria i educació mediambiental que incorpora noves visions sobre els residus i la recollida selectiva, amb la particularitat que es va realitzar en anglès. Va ser molt interactiu i els alumnes van aprendre que els residus també es poden fer servir com a matèria primera, reciclant-los i reutilitzant-los. Un taller molt interessant que els va ajudar a prendre consciència que cal cuidar el medi ambient i que també podem fer un bon ús dels residus que produïm. Al mateix temps, l’alumnat va poder aprendre el vocabulari específic sobre el tema en llengua anglesa incorporant així l’ús de la tercera llengua d’una manera natural. I també se’ls va donar la possibilitat de participar al concurs CAPgira i guanyar un monopatí reciclat. A veure si hi ha sort!