Fuente Ovejuna. Teatre a 2n de Batxillerat.

Els alumnes de la modalitat de literatura castellana de segon de batxillerat s’acosten a la lectura dels clàssics mitjançant la lectura dramatitzada i la representació teatral. En aquest cas ha estat de l’obra de Lope de Vega, Fuente Ovejuna, una de les lectures seleccionades per el Departament d’Educació per aquesta assignatura i per a les PAU.
Cada alumne ha après de memòria un fragment del teatre en vers del segle XVII i l’ha representat en una petita recreació que ha permès fomentar l’expressió oral, el gust per la lectura i el teatre.
En definitiva una experiència gratificant per a tots nosaltres de la qual n’hem gaudit al màxim.