Calendari exàmens setembre.

EXÀMENS DE RECUPERACIÓ D’ESO  DIES 3 I 4 DE SETEMBRE

Les proves de recuperació es duran a terme els dies 3 i 4 de setembre. L’alumnat que té examen d’alguna de les matèries que s’indiquen en el llistat del dia 3 o del dia 4 cal que sigui a les 9 al centre a l’aula indicada. Les proves es faran correlatives. Per exemple: si té dos exàmens dels indicats en la llista a les 9 en farà un i, seguidament, a les 10, se li lliurarà el següent. Si ha de lliurar dossiers cal que també sigui a l’institut a les 9.00h.

EXÀMENS DE RECUPERACIÓ BATX  DIES 3 I 4 DE SETEMBRE

Les proves de recuperació es duran a terme els dies 3 i 4 de setembre. L’alumnat que té matèries pendents cal que hi assisteixi a l’hora i aula indicades.

Exàmens setembre alumnes 1r ESO

Exàmens setembre alumnes 2n ESO

Exàmens setembre alumnes 3r ESO

Exàmens setembre alumnes 4t ESO

Exàmens setembre alumnes 1r BAT

Experimentació volumètrica a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO ens han sorprès amb les seves ganes, creativitat i originalitat. La seva il•lusió per aprofitar la nostra estona creant, admirant la resta i exposant les seves particulars obres d’art ha esdevingut una gran experiència que s’ha encomenat a altres cursos.

Llegeix més»