Taller de Robòtica i Scratch

Aquest any des de l’AMPA de l’Institut SES Can Record s’ofereix un taller de ROBÒTICA, SCRATCH i Creació d’aplicacions informàtiques per a mòbils (Apps). L’Scratch és un programa que permet als nois/es introduir-se en la Programació, Animació Digital i creació de Videojocs. Apps o aplicacions per a mòbils, és un nou projecte per a l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius impulsat des d’Ensenyament per mirar d’introduir als alumnes en la programació de les noves tecnologies. Tots tres són un èxit que ja s’ha incorporat en el currículum a moltes escoles i instituts, pel treball lógico-matemàtic i creatiu que suposen.

El taller serà impartit per en Joan Carles Cabeza, enginyer tècnic en Informàtica de Sistemes i professor de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius.

Es durà a terme a l’Institut els dimecres de 16:30 a 17:30 i tindrà un cost de 20 euros al mes. Començarà el 28 d’octubre fins al mes de juny. El primer pagament serà el mes de novembre.

Els interessats feu a inscripció abans del 19 d’octubre.

INSCRIPCIÓ