Sortida al Museu Etnològic del Montseny i al castell de Montsoriu

El passat 30  de març els alumnes de 2n d’ESO varen fer una sortida al castell de Montsoriu. La finalitat d’aquesta era que els alumnes coneguessin de primera mà com es desenvolupava la vida en un castell gòtic. En primer lloc, varen visitar l’exposició permanent del  Museu Etnològic del Montseny. Les guies els van endinsar en diferents aspectes de l’època a través dels objectes originals que s’han trobat en les excavacions arqueològiques. A més a més, van conèixer la història dels vescomtes de Cabrera, senyors feudals de l’època.

Després van pujar al castell. Gràcies al bon temps,  van visionar diferents localitats des del cim del turó.

Enguany la reconstrucció del castell està gairebé acabada, cosa que ha permès als nois i noies  retrocedir en el temps i viure una experiència enriquidora i significativa.